Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2012

Στήν Ιερα Μονή Κορώνας


Σὰν Σήμερα    11/8/1987    πρὶν   25 Χρόνια, στὴν μνήμη τοῦ Ἁγίου Νηφωνος Πατριάρχου Κων/πόλεως καὶ τοῦ Ἁγίου Ἐνδόξου Μάρτυρος καὶ διακόνου Εὔπλου  στὴν Ἱερὰ Μονὴ  Κορώνης, ἔτελέσθη ἡ Χειροτονία μου εἰς Ἱεροδιάκονον.Τὸ  Μυστήριον  τὴν   εἰς Διακονον  Χειροτονίας  ἐτέλεσε ὁ Μητροπολίτης  Θεσσαλιώτιδος καὶ Φαναριοφερσάλων Κυρός  Κλεόπας. Στὴν Ἱερὰ Μονὴ  Κορώνης τὸ 1987, Καθηγούμενος  ἦταν ὁ Πανασιολο/τατος Ἀρχιμ. Παντελεήμων Ποῦλος,.Κατάγομε ἀπὸ τὴν Καρδίτσα. Θεσσαλίας. Από τήν μικρά μου ηλικία  χάριν προσκυνήσεως επήγαινα στήν Ιερά Μονή ΚορώνηςΣτὰ 12  ἔτη ἡ οἰκογένειά μου ἔφυγε ἀπὸ τὴν Καρδίτσα καὶ ἐπηγε  στὴν Ἀθηνᾶ. Ηγούμενος τῆς Μονῆς Κορώνας  τότε ἠτο ὁ Ἀρχιμ. Ἰάκωβος Κουτρούμπας μικρὸς τὸ δέμας.Πράγματι ἡ Ἱερὰ Μονὴ Κορώνα μὲ ἄρεσε πολὺ ὡς τοποθεσία καί κτιριακὴ Συγκρότηση..Στίς  27 Ἀπριλίου 1987 μετέβην στὴν Ἱερὰ  Μονὴ Κορώνης, χάριν προσκυνήσεως καὶ  ξεκούρασις.Φθάνοντας στὸ Μοναστήρι συνάντησα  ἕνα εἰδυλλιακὸ χιονισμένο Τοπίο.Ἤμουν ἄγνωστος καὶ οἱ Πατέρες μου ἠταν ἄγνωστοι.Στὴν Ἱερὰ Μονὴ  ἦταν τρεῖς Πατέρες,  ὁ Ἡγούμενος  Ἀρχιμ. Παντελεήμων  Ποῦλος,  ἀπὸ τὴν Καρυστό, ὁ Ἀρχιμ. Μακάριος Τόγκας, ἀπὸ τὴν Ἀθήνα, καὶ ὁ Ἱεροδιάκονος Νεκτάριος Κωνστατινίδης ἀπὸ τὴν Θεσσαλονίκη.Μοῦ ἀνοίξανε τὸ Καθολικὸ τὸ ὁποῖο  τιμᾶται στὸ Γενέθλιο της Παναγίας.Στὴν Μονὴ Κορώνας βρίσκεται ἡ Χαριτόβρυτος Κάρα τοῦ Ἅγίου Ἐνδόξου Ἱερομάρτυρος Σεραφεὶμ Ἀρχιεπισκόπου Φαναρίου καὶ Νεοχωρίου, τοῦ Θαυματουργοῦ, ὁ ὁποιος  ἐχρημάτησε Ἡγούμενος.Μετά τήν εὐλαβικὴ μου προσκύνηση πέρασα στὸ ἀρχονταρίκη τῆς Μονῆς, γιὰ τὸ παραδοσιακὸ κέρασμα..Τὴν προυγούμενη  ἡμέρα μου λέγει   ὁ Ἡγούμενος Πατέρας Πντελεήμων :Ἐσὺ ἀδελφέ μου κάνεις γιὰ Μοναχός.θὰ σὲ κάνω Ἱερομόναχο.Μὴ φεύγεις. Κάθησε στὸ Μοναστήρι.. Παρέμεινα στὸ Ἀγαπημένο μου Μοναστήρι καὶ ἐβαλα  Μετάνοια.Τὴν Κυριακή τοῦ Παραλύτου ὁ Ἅγιος Γέροντας μὲ ἐρώτησε ἂν θέλω νὰ φορέσω τὸ Ράσο.Ἐθέχθηκα ἀβίαστα, καὶ πρὶν τὸ τέλος τῆς Θείας Λειτουργία μοῦ διάβασε τήν Εὐχὴ  τοῦ Ράσου, καὶ μοῦ εδωσε τὸ ὄνομα Πολύκαρπος.Ο  Γέροντας  μοῦ ἔδωσε τὸ ὄνομα τοῦ Πνευματικοῦ του Πατρός  Πολυκάρπου.Εὐχαριστῶ τὸν Γέροντα  πού μοῦ ἐδωσε τὸ ὄνομα τοῦ Ἅγίου ἐνδόξου Ἱερομάρτυρος Πολυκάρπου Ἐπισκόπου  Σμύρνης.Ἡ Μοναχική  μου Κουρὰ ἔγινε τὴν προυηγούμενη ἥμέρα δήλ. στὶς 10/8/1987 ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Κυρὸ Κλεόπα.Αἰωνία του  ἡ Μνήμη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου