Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Κατέλιπόν σε, μὴ μὲ ἐγκαταλίπῃς




Ες τν Κύριον ησον Χριστόν  

Δέσποτα Χριστέ,
Θεός, τος πάθεσί σου τ πάθη μου θεραπεύσας, κα τος τραύμασί σου τ τραύματά μου ατρεύσας, χάρισαί μοι τ πολλά σοι πταίσαντι δάκρυα κατανύξεως· συγκέρασόν μου τ σμα, π σμς το ζωοποιο σώματός σου, κα γλύκανόν μου τν ψυχήν, τ σ τιμί αματι, π τς πικρίας, ν με ντίδικος πότισεν. 

ψωσόν μου τν νον πρς σέ, κάτω λκυσθέντα, κα νάγαγέ με π το χάσματος τς πωλείας· τι οκ χω μετάνοιαν, οκ χω κατάνυξιν, οκ χω δάκρυον παρακλητικόν, τ πανάγοντά με τέκνα πρς δίαν κληρονομίαν. σκότισμαι τν νον ν τος βιωτικος πάθεσι, κα οκ σχύω τενίσαι πρς σ ν δύν, ο δύναμαι θερμανθναι τος δάκρυσι τς πρς σ γάπης. 

λλά, Δέσποτα Κύριε ησο Χριστέ, θησαυρς τν γαθν, δώρησαί μοι μετάνοιαν λόκληρον, κα καρδίαν πίπονον ες ναζήτησίν σου· χάρισαί μοι τν χάριν σου, κα νακαίνισον ν μο τς μορφς τς σς εκόνος. Κατέλιπόν σε, μ μ γκαταλίπς· ξελθε ες ναζήτησίν μου, πανάγαγέ με πρς τν νομήν σου, συναρίθμησόν με τος προβάτοις τς κλεκτς σου ποίμνης, κα διάθρεψόν με σν ατος κ τς χλόης τν θείων σο Μυστηρίων· πρεσβείαις τς πανάγνου Μητρός σου, κα πάντων τν γίων σου. μήν.

Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου